-80% OP ALLE PRODUCTEN + GRATIS VERZENDING VANAF 90 €

Algemene verkoopvoorwaarden

1001extensions.nl - Algemene verkoopvoorwaarden



Artikel 1: Preambule

Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn uitsluitend van toepassing tussen de vennootschap geregistreerd bij het Hong Kong Companies Registry onder nummer 2341780 certificaat 65807572-000-02-18-3 (hierna te noemen "Wij") en elke persoon, die een bezoek brengt aan of een aankoop doet via de site www.1001extensions.nl
(hierna te noemen "U").

Elke internetgebruiker kan de algemene verkoopvoorwaarden lezen op de website www.1001extensions.nl (hierna te noemen de "Site"), op het volgende adres:

https://1001extensions-nl.myshopify.com/pages/algemene-verkoopvoorwaarden

De algemene verkoopvoorwaarden kunnen onderhevig zijn aan wijzigingen, de toepasselijke voorwaarden zijn die, welke van kracht zijn op de site op de datum van het plaatsen van uw bestelling.

We kunnen de algemene verkoopvoorwaarden op elk moment wijzigen. Het is daarom raadzaam dat U regelmatig de laatste versie van de algemene verkoopvoorwaarden doorleest, die permanent op het volgende adres beschikbaar is:

https://1001extensions-nl.myshopify.com/pages/algemene-verkoopvoorwaarden


Artikel 2: Contract

U erkent dat u de capaciteit heeft om onder de hieronder beschreven voorwaarden een contract af te sluiten, dat wil zeggen dat u wettelijk meerderjarig bent en niet onder begeleiding of curatorschap staat. U erkent dat u voordat u uw bestelling plaatst de algemene verkoopvoorwaarden heeft gelezen. U gaat ermee akkoord dat, door het plaatsen van een bestelling, u zonder voorbehoud deze algemene verkoopvoorwaarden aanvaardt, hebt gelezen en begrepen.

Na het plaatsen van uw bestelling sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Ook informeren wij u over de verzending van uw artikelen. Om er zeker van te zijn dat u deze e-mails ontvangt, kunt u overwegen om het volgende adres aan uw lijst met contactpersonen toe te voegen: contact@1001extensions.nl

U zult merken dat wij uw bestelling zullen honoreren binnen de grenzen van onze beschikbare voorraden of de voorraden, die bij onze leveranciers beschikbaar zijn. Bij het bestellen informeren wij u op de presentatiepagina van elk product over de beschikbaarheid van de producten, die u wilt aanschaffen. Als de producten ondanks onze waakzaamheid na uw bestelling niet beschikbaar blijken te zijn, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen en u uitnodigen om uw bestelling te annuleren of te wijzigen. De op de site geregistreerde gegevens vormen het bewijs van de bestelling. De gegevens die worden geregistreerd door het betalingssysteem vormen het bewijs van de financiële transactie.

Uw bestelling wordt pas na de volledige ontvangst van uw betaling verwerkt en de toepasselijke tijden gaan in op de dag van ontvangst van de betaling.

Artikel 3: Prijs

De op de site getoonde prijzen zijn aangegeven in euro's, inclusief btw en exclusief de verzendkosten, de kosten voor het verwerken van uw bestelling en de kosten voor het inpakken van cadeaus. Wij behouden ons het recht voor om onze prijzen zonder voorafgaande kennisgeving op elk moment te kunnen wijzigen.

Ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat een beperkt aantal artikelen op onze site een prijsfout bevat. U kunt er echter zeker van zijn dat wij de prijzen tijdens de verzendprocedure van uw artikel zullen controleren. Als de gecorrigeerde prijs lager is dan de prijs, die op de site wordt weergegeven, passen wij de laagste prijs toe en sturen we u uw artikel op. Als de gecorrigeerde prijs hoger is, dan de prijs die op de site wordt weergegeven, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en doorgaan met het annuleren van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om de bestelling tegen de nieuwe prijs te accepteren.

Wanneer uit een ander land dan Hong Kong bestelt, bent u de importeur van het/de betrokken product(en). Douanerechten of andere lokale belastingen, invoerrechten of staatsbelastingen zijn mogelijk verschuldigd. Deze rechten en bedragen vallen niet onder onze jurisdictie. Deze kosten zijn voor uw rekening en vallen zowel wat betreft de verklaringen als de betalingen aan de bevoegde autoriteiten en instanties in uw land onder uw eigen verantwoordelijkheid. We zijn niet verplicht om de toepasselijke douanerechten en de belastingen te verifiëren of u hiervan op de hoogte te stellen. Wij raden u aan om bij uw gemeente over deze aspecten te informeren.

Artikel 4: Betaling

De betaling voor uw gehele bestelling dient bij validatie van de bestelling te geschieden. De betaalde bedragen kunnen op geen enkel moment als een aanbetaling of een storting worden beschouwd.

De betaling voor uw aankopen wordt gedaan:

- Met een bankpas
- Via PayPal

U garandeert dat u bij het registreren van het bestelformulier over de nodige autorisaties beschikt om de gekozen betaalmethode te gebruiken.

Betalingen per cheque of via een overschrijving worden niet geaccepteerd.

In het geval dat u de rekening te laat betaalt, hebben wij het recht om vertragingsrente te berekenen op basis van het wettelijke tarief dat van toepassing is vanaf de dag van de dagvaarding.

Artikel 5: Levering

De levering vindt plaats op het adres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. De levertijden variëren en zijn afhankelijk van de vervoerder, die u heeft gekozen en de bestemming. De levertijd voor levering aan de Verenigde Staten of Europa wordt aangegeven in werkdagen vanuit ons pand of die van onze leverancier. De opdracht tot verzending wordt na volledige inning van het bedrag van uw bestelling gegeven. Deze deadline wordt alleen ter informatie gegeven. In ieder geval heeft u bij een vertraging van de verzending van meer dan 21 dagen de mogelijkheid om uw bestelling binnen 60 werkdagen te annuleren.
De levertijd kan in zeer zeldzame gevallen soms meer dan 3 weken zijn, wat het gevolg is van storingen bij de vervoerders tijdens de overdracht tussen de landen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de levering, die te wijten zijn aan een fout van de vervoerder.

Als het pakketje vanwege een fout of nalatigheid van uw kant (onjuist adres, geen naam op de brievenbus, het feit dat u het pakket niet bent gaan ophalen bij het postkantoor) aan ons wordt geretourneerd, zijn de kosten voor het retourneren van de producten voor uw rekening. Wij willen u erop wijzen dat deze kosten vóór de verzending moeten worden betaald.

In het geval van levering van een product dat niet aan uw bestelling voldoet, neem dan contact met onze klantenservice via het volgende adres op: contact@1001extensions.nl

In dat geval ruilen we het product om. Het product moet compleet en in de originele staat worden geretourneerd. De retourkosten worden op vertoon van bewijs vergoed.

LET OP: zorg ervoor dat u voordat u een product aan ons retourneert contact opneemt met de klantenservice.

Artikel 6: Beschrijving van de producten

Alle producten, die op de site worden verkocht, zijn nieuw. Elk product dat op de site wordt aangeboden, staat met een gedetailleerde beschrijving in de online catalogus. Deze informatie is door de fabrikanten gegeven. De foto's van de producten, evenals hun beschrijvingen geven ondanks de zorg, die aan deze details is besteed, mogelijk niet nauwkeurig de kenmerken van de producten weer. Wij kunnen op geen enkele manier voor foutieve gegevens, die door de fabrikanten worden verzonden, verantwoordelijk worden gehouden.

Artikel 7: Herroepingsrecht/retourneren

U heeft vanaf de dag van de ontvangst van uw producten een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen of het betalen van een boete uw herroepingsrecht uit te oefenen.

Bij uitoefening van het herroepingsrecht worden alleen de prijs van gekochte product(en) en de verzendkosten vergoed. De retourneringskosten blijven voor uw rekening.

Een eventuele restitutie wordt gestort op de betaalmethode, die tijdens de oorspronkelijk aankoop is gebruikt.

Retourzendingen van producten moeten, vergezeld van een kopie van de aankoopfactuur, worden gedaan in hun originele staat en compleet (verpakking, accessoires, instructies...), zodat ze opnieuw in de handel kunnen worden gebracht.
De verzendkosten van een retourzending moeten door de klant worden betaald. Wij raden u aan om uw pakketje aangetekend met track-and-trace te verzenden.
U bent verantwoordelijk voor het verlies van uw pakketje voordat het in onze magazijnen aankomt.

Als u wilt retourneren omdat u denkt dat uw product defect is, raden wij u aan om foto’s van het product en de verpakking te maken. U krijgt na bevestiging van de klantenservice op basis van de foto’s een volledige terugbetaling.

Om de retourzending van uw producten te valideren en het retouradres te verkrijgen, kunt u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via het volgende adres: contact@1001extensions.nl

LET OP: zorg ervoor dat u voordat u een product aan ons retourneert contact opneemt met de klantenservice.

Artikel 8: Garantie en service na verkoop

Wij garanderen de producten, die bij vervanging door hetzelfde nieuwe product worden verkocht, voor een periode van 12 maanden. Sommige producten hebben ook een fabrieksgarantie. De duur van deze garantie wordt op het productblad vermeld. Indien dit niet staat vermeld, is er geen fabrieksgarantie.
Elke teruggave van het product, dat onder de garantie valt, moet het onderwerp zijn van onze voorafgaande overeenkomst. Daartoe moet u per e-mail contact opnemen met onze klantenservice via het volgende adres: contact@1001extensions.nl

De verwerkingstijd voor de service na de verkoop kan variëren van 2 tot 30 werkdagen, afhankelijk van het product (de tijd wordt alleen ter informatie gegeven). De retourkosten zijn voor uw verantwoordelijkheid.

LET OP: elk product dat in slechte staat wordt geretourneerd, is gebruikt of zonder de originele verpakking, wordt niet terugbetaald. Het product moet compleet en in nieuwstaat worden geretourneerd naar onze dient.


Artikel 9: Beperking van de aansprakelijkheid

Wij wijzen in het geval dat het geleverde product niet voldoet aan de wetgeving van het land van levering, anders dan Hong Kong, alle verantwoordelijkheid af. Wij kunnen in het geval van voorraadtekort of onbeschikbaarheid van het product, overmacht, verstoring of gehele of gedeeltelijke staking, in het bijzonder van de postdiensten en transport- en/of communicatiemiddelen niet verantwoordelijk worden gehouden voor het niet nakomen van de overeenkomst. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor enige directe of indirecte schade, die kan voortvloeien uit de aankoop van de producten. De volledige of de gedeeltelijke onmogelijkheid om de producten te gebruiken, met name vanwege een incompatibiliteit van het materiaal, kan geen aanleiding geven tot enige vergoeding, terugbetaling of aansprakelijkheid.

De website bevat hyperlinks, die kunnen verwijzen naar andere sites. Wij wijzen in het geval dat de content van deze sites in strijd is met de geldende wettelijke en reglementaire bepalingen alle verantwoordelijkheid af.

Binnen de grenzen van wat wettelijk is toegestaan, bieden wij de site www.1001extensions.com en de content ervan op "AS IS" basis. Wij geven geen enkele verklaring of geven geen enkele garantie van welke aard dan ook, expliciet of impliciet met betrekking tot de site, de werking en/of de content. Alle informatie, inclusief informatie over de beschikbaarheid en de conformiteit van de producten op de site, heeft geen contractuele waarde. Verder verklaren of garanderen wij niet dat de informatie, die via de site toegankelijk is, exact, volledig of actueel is.

In geen geval zijn wij jegens individuen of professionals aansprakelijk voor winstderving, commerciële verliezen, verlies van data of andere indirecte schade of die niet te voorzien was op het moment van het gebruik van de site of het sluiten van het verkoopcontract tussen u en ons.

Wij kunnen op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor het gebruik van de artikelen, die op deze site te koop worden aangeboden en de gevolgen die daaruit zouden kunnen voortvloeien. De gebruiker is als enige verantwoordelijk voor de producten en de toepassing ervan. Het is aan de gebruiker om ervoor te zorgen dat hun acties in overeenstemming zijn met de wetgeving, die in hun land van kracht is en om anderen of zichzelf niet te schaden.

Artikel 10: Bescherming van persoonsgegevens

We doen er alles aan om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Alle persoonlijke gegevens, die wij over u hebben verzameld, worden strikt vertrouwelijk behandeld

Artikel 11: Vertrouwelijkheidsbeleid

Uw klantaccount (postadres, e-mailadres, telefoonnummer) en uw wachtwoord zijn persoonlijke en strikt vertrouwelijke informatie, die niet kan worden gebruikt of meegedeeld aan derden. U bent met name in geval van roekeloosheid of nalatigheid van uw kant verantwoordelijk voor het gebruik van uw klantenaccount door derden. Als u ermee instemt om aanbiedingen van onze partners te ontvangen, ontvangt u deze aanbiedingen mogelijk alleen per e-mail. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze nieuwsbrieven of uw informatie wijzigen door op uw persoonlijke ruimte in te loggen.

Artikel 12: Toepasselijk recht en de bevoegde rechter

Dit contract is onderworpen aan de wetgeving, die in Hong Kong van kracht is.
De taal van dit contract is Nederlands.
In geval van geschil zijn uitsluitend de rechtbanken van Hong Kong bevoegd.

Artikel 13: Klantenservice

Voor alle informatie of vragen kunt u onze klantenservice per e-mail bereiken via dit adres:
contact@1001extensions.nl

Artikel 14: Klachten

U kunt per e-mail contact met ons opnemen door ons te schrijven via het volgende adres:

HORA INTERNATIONAL LIMITED

KAMER 06, 13 A / F, ZUIDTOREN, WORLD FINANCE CENTER HAVENSTAD, 17 CANTON ROAD TST, KL, HK

Gemakkelijker kunt u ook per e-mail contact met ons opnemen op het volgende adres:

contact@1001extensions.nl

Gemakkelijker kunt u ook per e-mail contact met ons opnemen op het volgende adres:

contact@1001extensions.nl

 

Search