-80% OP ALLE PRODUCTEN + GRATIS VERZENDING VANAF 90 €

Bestellen

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in een bestelling die ik al heb geplaatst?/strong>

Eenmaal gevalideerd, kan de bestelling niet meer gewijzigd worden.
Als u een fout hebt gemaakt, moet u contact opnemen met de klantendienst die u zal proberen te helpen het probleem op te lossen.

Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen?

Soms worden e-mails doorgestuurd naar "junkmail" of "spam", dus controleer dit a.u.b.

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Wij zullen u ook informeren wanneer uw artikelen zijn verzonden. Om er zeker van te zijn dat u deze e-mails ontvangt, voegt u het volgende adres toe aan uw contactlijst:https://www.1001extensions.nl/pages/contact

Wat zijn de leveringstermijnen?

Al onze pakketten worden binnen 24/48 uur vanuit onze magazijnen verzonden, de levertijd vanaf deze datum is dan 3 tot 8 werkdagen.
Wij bieden ook een verlies- en diefstalverzekering om uw bestelling tijdens het transport te garanderen. Onze producten worden verzonden in bubbeltjesenveloppen of over beschermde kartonnen dozen voor een optimale bescherming tijdens het transport.

Wat zijn de internationale belastingen, douanekosten, enz. die moeten worden betaald?

U zou geen douanekosten moeten betalen, aangezien deze zijn inbegrepen in het bedrag van uw aankoop. Indien dit toch het geval is, gelieve onze klantendienst te contacteren:https://www.1001extensions.nl/pages/contact

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De leveringstermijn varieert van 3 tot 8 werkdagen. Als uw bestelling is verzonden, nodigen wij u uit om uw pakket te volgen via de link die wij u hebben toegestuurd.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nooit heb ontvangen?

Als uw bestelling is verzonden, nodigen wij u uit om uw pakket te volgen via de link die wij u hebben toegestuurd.

Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice: https://www.1001extensions.nl/pages/contact

Search