-80% OP ALLE PRODUCTEN + GRATIS VERZENDING VANAF 90 €

Levering

Al onze pakketten worden binnen 24/48 uur vanuit ons magazijn verzonden en de levertijd is vanaf deze datum is 3 tot 5 werkdagen. Wij bieden ook een verzekering voor verlies en diefstal om ervoor te zorgen dat uw bestelling tijdens het transport veilig is. Onze producten worden voor een optimale bescherming tijdens het transport in enveloppen, met luchtkussentjes of karton verzonden. 

De levering vindt plaats op het adres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. Levertijden variëren afhankelijk van de vervoerder die u heeft gekozen, en worden aangegeven in werkdagen, vanaf onze locatie of die van onze leverancier, voor levering aan de Verenigde Staten of Europa. De opdracht tot verzending wordt na volledige inning van het bedrag van uw bestelling gegeven. Deze deadline wordt alleen ter informatie gegeven. In ieder geval heeft u bij een vertraging van de verzending van meer dan 21 dagen de mogelijkheid om uw bestelling binnen 60 werkdagen te annuleren.
De levertijd kan in zeer zeldzame gevallen soms meer dan 3 weken bedragen, dit is het gevolg van de wereldwijde gezondheidscrisis waar we momenteel mee te maken hebben en / of van het falen van de vervoerders tijdens de routing tussen de landen, wij zijn in geen geval verantwoordelijk voor leveringsvertragingen die te wijten zijn aan de vervoerders.

Als het pakketje vanwege een fout of nalatigheid van uw kant (onjuist adres, geen naam op de brievenbus, het feit dat u het pakket niet bent gaan ophalen bij het postkantoor) aan ons wordt geretourneerd, zijn de kosten voor het retourneren van de producten voor uw rekening. Wij willen u erop wijzen dat deze kosten vóór de verzending moeten worden betaald.

In het geval van levering van een product dat niet aan uw bestelling voldoet, neem dan contact met onze klantenservice via het volgende adres op: contact@1001extensions.nl

In dit geval gaan wij het product omruilen. Het product moet teruggestuurd worden in de oorspronkelijke staat en de verpakking mag niet geopend zijn geweest. De kosten van het retourneren, zullen op vertoon van een verzendbewijs worden vergoed.

LET OP: zorg ervoor dat u voordat u een product aan ons retourneert contact opneemt met de klantenservice.

Search